חלקי חילוף לרכבים

החלפת מצברים ברמת גן על ידי חשמלאי רכב

המצבר מספר את הכוח החשמלי של הרכב. מצבר לרכב הוא למעשה קופסה של כבלים המכילה לוחיות הספוגות בחומצה. הכבלים מספקים לרכב את החשמל הדרוש, וכאשר יש בעיה באחד הכבלים, אספקת החשמל נקטעת. תקלות במצבר הן דבר בלתי נעים – הן יכולות למנוע מהנהג את התנעת הרכב ולפגוע באיכות הנסיעה ברכב על ידי אספקת חשמל חלשה שתגרום לאורות עמומים של הרכב או לוח המחוונים או לפעולה בלתי תקינה של מזגן הרכב. על כל פנים, אם אתם זקוקים למצבר חדש, חשוב לפנות לחשמלאי מקצועי המתמחה בהחלפת מצברים לרכבים.

לבחור חשמלאי מוסמך

אלה כמה דגשים שיעזרו לכם לבחור חשמלאי רכב מוסמך ולהרגיש שאתם מפקידים את הרכב שלכם בידיים טובות:

שירות מצברים עד הבית

  1. חשמלאי מקצועי – לא קל למצוא מקצוענים בכל אשר נפנה. כשמדובר בתיקון רכבים או החלפת מצברים לרכבים, חשוב שהחשמלאי יהיה שיטתי. עליו לבצע את כל הבדיקות הדרושות לתקינות המצבר.
  2. חשמלאי מנוסה – אם יש באפשרותכן לעשות זאת, בררו כמה שנות ניסיון יש לחשמלאי בתחום. ככל שמדובר בחשמלאי בעל ניסיון רב יותר, כן הוא נתקל בתקלות שונות ורבות יותר הקשורות לרכיבים עדינים כמו מצבר לרכב. חשמלאי מנוסה יבחין בבעיה בקלות וייגש ישר לעניין.
  3. שירותים נוספים – חשמלאי מומחה הוא חשמלאי המציע שירותים נוספים. למשל, החשמלאים מודעים לכך שאינכם יכולים להתניע את הרכב אם המצבר שלכם מקולקל. משום כך, הם מציעים שירות מצבר עד הבית. בדרך זו לא תצטרכו לטרוח ולהביא גרר אשר יסיע את הרכב שלכם למוסך.
  4. חיפוש באינטרנט – בעידן הטכנולוגי שלנו אנחנו יכולים למצוא חשמלאי טוב מבלי לצאת מהבית. בלחיצת כפתור אחת ובהקלדת מילות החיפוש הנכונות, נוכל למצוא המלצות על חשמלאי זה או אחר. כל שצריך לעשות הוא להקדיש מספר דקות לקריאת חומרים בנושא ולמציאת איש המקצוע המומלץ.
  5. המלצות מפה לאוזן – גם בעידן האינטרנט, המלצות מפה לאוזן הן מבין החזקות ביותר. אם יש לכם חברים או מכרים שקיבלו את שירותיו של חשמלאי טוב כשהיה צורך לבצע החלפת מצברים לרכבים, כדאי לבקש מהם את מספר הטלפון שלו.

פעולות החשמלאי לתיקון המצבר לרכב

כדי לדעת אם יש צורך לתקן את המצבר או להחליפו, החשמלאי מבצע כמה פעולות:

  • בדיקה כללית – במסגרת בדיקה זו מוציא החשמלאי בזהירות את המצבר ובוחן אותו מקרוב. הבדיקה הראשונית נועדה לגלות אם אין סדקים במצבר, נזקי חלודה וקורוזיה או כבלים קרועים.
  • מחליפים את המצבר – אם הבדיקה מגלה נזק חמור במצבר, החשמלאי מבצע החלפת מצבר לרכב. חשמלאי מומחה יודע להבדיל בין מצברים ולהתאים את המצבר הנכון לרכב. לדוגמה, מצבר בעל קיבולת של 60 אמפר לרכבים קטנים ומצבר של 80 אמפר לרכבים גדולים.
  • עניין של מתח – החשמלאי יודע להתאים את המתח הנכון למצבר. מתח גבוה מדי שאינו מתאים לרכב עלול לצרוך כמויות גדולות של מים ומצבר בעל מתח נמוך מדיי עלול שלא לפעול כראוי.

זקוקים להחלפת מצבר לרכב ברמת גן והסביבה?  נשמח להמליץ על המובילים בתחום בשבילכם!


לתושבי העיר רמת גן ניתן לפנות לחברת טופ מצברים לרכב. https://top-batteries.co.il/

טלפון: 03-5275518


שירות מצבר לרכב בכל אזור תל אביב והמרכז ,בקרו באתר מצברים.org.il

טלפון: 072-3341-453


מאמרים וטיפים של המומחים: