בלוג טיפים

פינוי אסבסט בנס ציונה

נס ציונה היא עיר קטנה השוכנת בין ראשון לציון לבין רחובות, המונה בסביבות 50 אלף תושבים, שיטחה הוא קרוב ל- 16 אלף קמ"ר והיא הפכה לעיר רק בשנת 92. אך מעבר לכל המידע היבש הזה,בעיר הזאת יש לא מעט סכנות שתושביה לא יודעים עליהן. ואחת הסכנות שאנחנו נמנה כאן בפוסט הזה היא סכנת חומר האסבסט.

האסבסט, בעבר, היה חומר מושלם לבניה ולאיטום. החומר הזה עמיד בפני אש, בפני קור קיצוני ומים ויכול להיות המבודד המושלם עבור בניית בניינים. אך במהלך השנים ועם השימוש הרב בחומר, התגלה כי הוא לא פחות מסוכן ואשר יעיל ואף הרבה יותר מסוכן ממה שידעו עליו בהתחלה

פינוי אסבסט

מדוע לבצע פינוי אסבסט בנס ציונה

מה כל כך מסוכן בחומר האסבסט? ובכן, במהלך חקר החומר התגלה כי הוא יכול להתפרק ולשחרר לאוויר סוג של אבק, מאין סיבים דקים בגדלים של כמה ננומטרים (משהו שאי אפשר לראות בעין) והחומר הזה יכול לעוף בחלל האוויר ולהכנס לאנשים ולבעלי חיים למערכת הנשימה, מה שמסכן נורא את הבריאות ויכול לגרום לנזקים משמעותיים במערכת הריאות ובריאות הגוף.

איך מבצעים פינוי אסבסט

פינוי אסבסט בנס ציונה וגם בכל עיר אחרת נעשה בצורה מאוד דומה. ישנם מספר חברות המורשות להתעסק עם פינוי אסבסט, אנחנו מוזמנים לפנות לחברות אלו לביצוע פינוי האסבסט, פירוק האסבסט והעלמתו מאזור המחייה הפרטי והציבורי שלנו. פינוי אסבסט נעשה עם חומרי הגנה וביגוד מיוחד אשר עמיד ואטום בפני נזקיו הרבים של האסבסט.

חשוב לציין כי משרד הבריאות מזהיר משימוש באסבסט וממליץ בחום לפנות כל שארית אסבסט הקיימת באזור המגורים והעבודה שלכם!

אם נסתכל על נס ציונה נגלה כי יש שם לא מעט מבנים ישנים שנבנו לפני למעלה מ- 50 שנה, בתקופה בה האסבסט פרח וצמח בתחום הבניה בישראל ולכן אם אתם תושבי העיר מתגוררים באזורים הישנים של העיר חשוב ואף מומלץ. להזמין חברה מקצועית ומוסמכת לבדיקת אסבסט במקום מגוריכם ואם קיים המצאותו של אסבסט יש להיפטר ממנו בהקדם האפשרי ולשמור על בריאותכם ועל בריאות משפחתם. (המלצה של משרד הבריאות)

למידע נוסף על מחלות שיכולות להיגרם מחומר זה העונה לשם אסבסטוזיס לחצו כאן <<<