בלוג טיפים

בית חולים לחיות בתל אביב – דברים שלא הכרתם

עם ניסיון בטיפול ארוך בחיות מחמד, אשתף אתכם בטיפול מסור המתפתח כאן בארץ, בית חולים לחיות בתל אביב.

מהו בית חולים לחיות?

בני האדם, גם בעלי החיים עלולים לסבול ממחלות ומבעיות רפואיות מורכבות. כאשר אנו מגדלים חיות מחמד, ובמיוחד כלבים וחתולים – שהם יונקים, ומפתחים תופעות רבות שדומות לאלו של בני האדם – אנו צריכים לטפל בהם היטב, הן בטיפול השוטף והן במקרים מיוחדים. טיפולים שוטפים כמו חיסונים שגרתיים, בדיקות תקופתיות וכדומה, עושים אצל וטרינר, עירוני או פרטי. אולם ישנם מקרים רבים שבהם יש צורך בשירות של בית חולים לחיות, אשר מטפל במקרים רפואיים מורכבים. בית חולים לחיות מכיל מחלקות שונות, ממש כמו בית חולים לאנשים, ומטפל בבעיות כירורגיות, פנימיות, אורתופדיות ועוד, בעזרת צוותים מקצועיים של וטרינרים מומחים.

בית חולים לחיות בתל אביב

בית חולים לחיות קיימים במספר מקומות בארץ. תל אביב היא עיר שמשופעת בחיות מחמד מכל הסוגים, ולכן, כמובן, בית חולים לחיות בתל אביב הוא עניין בסיסי ונחוץ. בבית חולים לחיות בתל אביב מבצעים טיפולים רפואיים מורכבים לבעלי החיים, כמו למשל ניתוחים מכל הסוגים, בדיקות רפואיות מגוונות, ועוד. בית חולים לחיות בתל אביב מספק, למעשה, את כל שירותי הרפואה הנדרשים לבעלי החיים השונים. בדיקות דם, בדיקות רנטגן, בדיקות אלרגיה, בדיקות קרדיו גרפיות ועוד עשרות בדיקות רפואיות אחרות מבוצעות בבית חולים לחיות בתל אביב. בית חולים לחיות בתל אביב עשוי לטפל בנושאי פוריות של בעלי חיים, החל בבעיות פוריות שונות ועד להיפך – ניתוחי עיקור וסירוס. גם רפואת שיניים מתקדמת מוצעת לבעלי חיים בבית חולים לחיות בתל אביב, ועוד עשרות טיפולים מורכבים יותר או פחות, בהתאם לצורך. כמובן, בבית חולים לחיות בתל אביב פועלת גם מחלקת חירום וטיפול נמרץ, למקרים רפואיים דחופים שונים.

 מתי חייבים להגיע לבית חולים לחיות בתל אביב?

ישנם מקרי חירום שונים אשר עשויים להריץ את בעלי חיות המחמד לבית חולים לחיות בתל אביב, כמו למשל הכשת נחש, הקאות מרובות או דמיות, פרכוסים ורעידות, הרעלה, בליעת גוף זר, התמוטטות, דימום בלתי פוסק, תאונות דרכים, נשיכות, נפילות ועוד עשרות מקרים חמורים שעלולים להתרחש אצל בעלי חיים.