בלוג טיפים

שירותי אינסטלציה- אל תנסו את זה בבית

אוהד המסכן בסך הכל רצה לחסוך את העלות של ביקור האינסטלאטור בביתו. אז מה הוא עשה? ניסה לתקן את הסתימה בכיור המטבח בכוחות עצמו. הוא השתמש בכלים הנכונים, ניסה טכניקות שונות, קרא הוראות לפתיחת סתימות באינטרנט ובסופו של דבר, אחר מאמצים רבים הצליח. אוהד נשם לרווחה. למרבה הצער, כבר באותו שבוע הסתימה חזרה לה לכיור המטבח. העבודה הקשה לא החזיקה מעמד. הסתימה ניצחה. רבים יכולים להזדהות עם סיפורו של אוהד. ככה זה כשמנסים לחסוך את הזמנת שירותי האינסטלציה על מנת לחסוך בהוצאות מיותרות ובסופו של דבר משקיעים זמן ואנרגיה לשווא. כי הרי שירותי האינסטלציה יהיו הכרחיים בסופו של דבר. הרצון לנסות לבד ולחסוך בעלות מובן. לפניכם עוד דרכים שבהן ניתן לשלוט בעלויות של תיקוני אינסטלציה למיניהם.

מחירי אינסטלטור- התמונה הכללית:

מחירי אינסטלטורס יכולים להפתיע אתכם. המיוחד בנושא המדובר הינו מחיר עבור ביקור של אינסטלאטור. ביקור של אינסטלאטור יכול להיערך לצורך מתן הערכת מצב, סיוע עם כיווני חשיבה, הערכת הטיפול הנדרש לצורך פתרון בעיה, הערכת מחיר עבור עבודות מסוימות ועוד. אותו ביקור שנדמה לכם כתמים למדי, עשוי להיגמר בהוצאה לא קטנה של בין 180 ל- 250 שקל! הרבה פעמים מדובר על פחות משעת עבודה. רק פגישת ההכרות וזהו טווח המחירים. נוסף על כך, חשוב לשים לב להבדלים בין המחירים. 70 שקלים הפרש הם בהחלט משמעותיים ביותר.

דוגמאות נוספות למחירים וטווחי מחירים עבור שירותים של אינסטלאטור:

כדי בעל מקצוע אינסטלציהשתוכלו להבין את סדר הגודל של המחירים עבור עבודות אינסטלציה לפניכם כמה דוגמאות. נסו ללמוד מתוך הדוגמאות לא רק על המחירים שיש לשלם לאינסטלאטורים שדורשים זאת אלא גם לפערים המשמעותיים שישנם בין נותן שירות אחד לנותן שירות אחר. למשל, מחירי אינסטלטור עבור החלפת כיור נעים בין 350 שקלים עד ל- 450 שקלים. פתיחת סתימה בסיסית פחות או יותר נעה בין 200 שקלים ל- 300 שקלים. עבודות מורכבות כגון- תיקון של פיצוץ שאירוע בצינור בתוך הבית יכול להגיע עד 800 שקלים בעוד ישנם אינסטלאטורים שמאפשרים לקבל את השירות הזה תמורת 300 שקלים בלבד. אכן, הפרשים משמעותיים ביותר.

אז מה עושים במקרי הצורך?:

אם אתם צריכים תיקון אינסטלציה ספציפי, לא כדאי להשקיע יותר מדי מאמצים במציאת אנשי המקצוע הזולים. הדגש צריך להיות על מקצועיות וגם אם תפסידו במעט, ההפרש עשוי שלא להיות משמעותי. אולם, אם אתם מחפשים איש מקצוע עבור מספר תיקונים ושיפוצים וכן עבור עבודות מורכבות שיקרות מייסודן, המאמץ שבחיפוש אחר אנשי מקצוע שעובדים במחירים זולים, נותנים שירות איכותי ומקצועי ומצטיינים באמינות שלהם, היא בהחלט כדאית. חשוב מכל הוא לעבוד מול אדם שאתם סומכים עליו ועל עבודתו. בהצלחה.